loading...
اهواز گروه
میلاد تخشا بازدید : 75 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

 

بینندگان عزیز برای استفاده ی بهتر از سایت می توانید عضو آن شوید.

بینندگان عزیز در بالای سایت قسمت ثبت نام بروید و ثبت نام کنید و سپس وارد سایت شوید و در قسمت منو کاربری پروفایلتان را در ست کنید و می توانید پست بذارید و پس از تایید مدیر نشان داده شود.

 

نظر یادتان نرود.

برای بهتر  پیدا کردن عنوان مطب مورد نظرتان می توانید به قسمت موضوعات و زیر مجموعه ی هر موضوع مراجعه کنید.

برای مشاهده بهتره سایت از مرورگر های زیر استفاده کنید

FirefoxOpera

 

میلاد تخشا بازدید : 21 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز در سایت دانلودها بازی دیگری مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Daxter نام دارد . سنجابی که باید از پس مراحل دشواری بر بیاید . نکات قابل توجه این بازی ، گرافیک بسیار بالای بازی و مرحله بودن آن است . تعدادی از تصاویر از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۸۳٫۴۵ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


میلاد تخشا بازدید : 9 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Top Gear The Great African Adventure (2013) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

ب.gif

 

نام انیمیشن: Top Gear: The Great African Adventure

ژانر: مستند ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در قسمتی جدیدی از برنامه محبوب Top Gear ، سه مجری برنامه یعنی Clarkson ، Hammond و May به آفریقا سفر کرده اند و با ماشین های قدیمی خود ، در تلاش برای دیدن مناظر طبیعی هستند . در این بین وجود جنگل های غیر قابل نفوذ ، گودال های گل ، تمساح و … باعث به دردسر افتادن آن ها می شود …

میلاد تخشا بازدید : 14 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Black Intellect 2 TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۳ به پست اضافه شد|

black-intellect-s02-cover.jpg

 

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …

 

میلاد تخشا بازدید : 16 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Trainz Simulator

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳
گیم Trainz Simulator که اولین بازی شبیه سازی هدایت قطار است با استفاده از تصاویر جذاب و گرافیک حیرت انگیز خود به شما اجازه می دهد هدایت قطار را برعهده بگیرید. این گیم همچنین با شبیه سازی مناطق مختلف زمین مهارت شما را در هدایت قطار مورد آزمایش قرار می دهد.

افزون براین شما می توانید با استفاده از سیستم های ناوبری تمام لمسی بازی به راحتی قطار را کنترل نمایید.
میلاد تخشا بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

نکته:
توجه داشته باشید که برای اجرای گیم فوق، RAM دستگاه اندروید شما باید حداقل ۷۰۰ مگابایت باشد.

ویژگی ها
- انواع حالت های بازی
- گرافیک مدرن و اثرات خارق العاده بصری
- فیزیک واقع گرایانه

میلاد تخشا بازدید : 14 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Real Football 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Real Football یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال ارایه شده برای موبایل و البته سیستم عامل اندروید می باشد که در هر نسخه ی ارایه شده اش شاهده موفقیت های بسیار بوده و آخرین ویرایش که ۲۰۱۳ می باشد نیز خارج از این قاعده نمی باشد . این بازی با دارا بودن گرافیکی بسیار زیبا و شگفت انگیز می تواند نظر هر فرد علاقه مند به بازی های فوتبال را به خود جلب کند . بهره گیری از ۷۰۰ حرکت تصویری مختلف که برای پویانمایی بازی طراحی گردیده است باعث شده تا حرکت بازیکنان در مستطیل سبز واقعی تر از همیشه به نظر برسد . شما می توانید در یک شبیه ساز اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی ، لیگ و یا حتی جام جهانی کرده یا اینکه اقدام به ساخت یک تیم از پایه با تمامی ویژگی های منحصر به فردش نمایید ؛ استادیوم بخرید ، نقل و انتقال داشته و هر کاری که در دنیای واقعی فوتبال رخ می دهد در این بازی شبیه سازی کنید .

میلاد تخشا بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Khaos

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر
- آیا مایلید نوازندگی را در قالبی جذاب و جدید تجربه کنید؟
بازی Khaos در قالب مراحل دشوار خود به شما در ساخت زیبا ترین قطعات موسقی ها یاری می رساند. این گیم دارای مراحل جذاب و متفاوتی است که در سه قالب ساده،سخت و حرفه ای شما را به ساختن قطعات فاخر ترغیب می کند و لحظاتی شادی را برایتان فراهم می آورد.
افزون براین گیم فوق در رایانه های لوحی نیز قابل اجرا می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:
- پردازنه ۱٫۵GHz دوهسته ای
- اندروید ۳٫۲

میلاد تخشا بازدید : 8 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Satan's-Zombies

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Satan’s Zombies یک بازی دیگر در سبک دویدن است اما با بسیاری از آپشن های اضافی نظیر بهره گیری از تفنگ و البته دوربین های سینمایی که قطعا بر جذابیت های این بازی افزوده است . اگر عاشق این سبک هستید و البته از بازی هایی که همگی تنها دارای یک ریتم تکراری می باشند خسته شده اید پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید .

میلاد تخشا بازدید : 16 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

untitledصث.png

میلاد تخشا بازدید : 18 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود كتاب برنامه نو یسی سال دوم راهنمایی

 

دانش آموزان عزیز می توانند جهت آموزش از دانلود كتاب برنامه نویسی سال دوم راهنمایی استفاده نمایند .

میلاد تخشا بازدید : 69 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

کدام زبان برنامه نویسی از همه بهتر است ؟

اصولاً هر از گاهی باید این پرسش را مجدداً در كلیه سطوح مهندسی نرم‌افزار، چه در صنعت، چه در رسانه‌ها و چه در دانشگاه‌ها مطرح كرد و دلیل آن هم، بسیار ساده است. زبان‌های برنامه‌نویسی نیز مانند زبان‌های گویشی انسان‌ها پویا هستند و مرتباً متحول می‌شوند. در این راستا برخی خود را با نیازهای روز تطابق داده و برخی نیز از این تحولات جا می‌مانند.

به همین دلیل لازم است هر چند وقت یك‌بار این پرسش را مطرح كرده و جدیدترین پاسخ‌ها را به نقد بگذاریم. برای این‌كه بحث از حالت نظری خارج شود و حالت كاربردی پیدا كند، اجازه می‌خواهم نظرم را در این مورد به اختصار بیان كنم.

 كدام زبان برنامه‌نویسی را انتخاب كنیم؟
میلاد تخشا بازدید : 59 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

picture3.png

 ما در این پست تمام وبسایت های محبوب دنیا را ابتدای  آن ها را  با شکل و ظاهر امروزیشان مقایسه می کنیم.

نظریادتان نرود و بقیشو ببین ×٪¤٫٬!!!!!!!!!!!!!!!٬٫¤

میلاد تخشا بازدید : 78 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نکات وبلاگ نویسی  

 

بدون شك هر كاري رمز و راز خاص خود را داراست و وبلاگنويسي هم از اين قاعد مستثني نيست، با رعايت نكاتي كوچك ميتوان نتيجه اي بسيار بهتر گرفت .من در اين نكاتي از وبلاگنويسي برايتان آورده ام كه توجه به آنها بدون شك موجب موفقيت بيشتر وبلاگ شما خواهد بود.

 

نظر یادت نره

میلاد تخشا بازدید : 37 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

وبلاگ چيست و وبلاگ نويسي يعني چه؟


وبلاگ يك يا چندين صفحه اينترنتي شخصي يا گروهي است كه در آن شخص يا گروه به نوشتن مطالب متوالي (روزانه يا چند روز در ميان) در موضوعات متنوع و دلخواه مي پردازند. و افكار ، عقايد اشعار و يا خاطرات خود را براي مطالعه عموم در آن قرار مي دهند . از آنجاييكه وبلاگ در اينترنت نشر مي يابد مي توان آنرا يك نشريه اينترنتي شخصي هم اطلاق كرد . و حتي گاهي بعضي ها پا را از اين هم فراتر مي گذارند و وبلاگ را يك رسانه اينترنتي مي نامند .وبلاگ و وبلاگ نويسي از پديده هاي نوين در دنياي پر راز و رمز اينترنت است . هم كنون صدها ميليون نفر از مردم سراسر دنيا از تمام سطوح اجتماعي و از تمامي قشرها به وبلاگ نويسي روي آورده اند و نوشته هاي خود را در معرض ديد عموم مراجعان از اقصي نقاط جهان در دهكده جهاني گذاشته اند  .

بقیشو ببین !!

نظر یادت نره ،×٪٪×،

میلاد تخشا بازدید : 196 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

                          Alvin and the Chipmunks 3: Chipwrecked 2011 FA EN BR-Rip 720p 1080p MKV

picture1.png 

                          بچه ها  این کارتون جذاب را حتما

   ببینید .تو ضیحات کامل و دانلود آن در  بقیشو ببین موجود هست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از موضوعات زیر از موضوع های مورد علاقه ی شماست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 6,472